שם* הודעה:  
טלפון/נייד*
אימייל

אירועים עסקיים

אירועים עבור עסקים חשובים מאד לתדמיתם ומהווים ערוץ מקובל להעברת מסרים לאורחים ולציבור באופן כללי. אירועים לעסקים חשוב מאד לקיים במקומות רשמיים כמו אולמות או גני אירועים. מומלץ לעבוד עם חברת הפקות מנוסה אשר תתכנן עבורם היטב כל איוונט באהבה ובמסירות רבה. חברת הפקות זו תדע לעשות מהאירוע שלכם נקודה בלתי נשכחת בציר הזמן, אשר תגרום לאורחים שלכם ליהנות, ולכם להמון נחת מהיוזמה.

כיצד מתכננים את האירוע העסקי בראשיתו?

הדבר הראשון שתצטרכו לעשות הוא לבחור את האולם. בדרך כלל, אולמות המספקים שירות כמו אירועים עסקיים יספקו לכם גם חברת הפקות שתסייע לכם לארגן את הנעשה בהם. שירות זה מאד חשוב, חוסך לכם לא מעט טרחה על לוגיסטיקה ומאפשר לכם להרים אירוע במהירות, ולמען האמת בקלות רבה יחסית. כמו כן, אתם תצטרכו לבדוק היטב שהאולם מתאים לכמות המוזמנים שתכננתם כי ישתתפו באירוע. במידה וגיליתם שאין לכם הרבה מוזמנים לא קרה כלום. ניתן להעביר את המסיבה לאולם קטן המספק שירות לאירועי בוטיק בסדרי גודל קטנים.

כיצד יוצקים לאירוע העסקי את האופי שלנו כיזמים?

כבר בתחילת ארגונו תוכלו לבחור קייטרינג מתוך מגוון תפריטי בוטיק ייחודיים. לאחר מכן, תוכלו להגיש לתקליטן את רשימת ההשמעה ורשימת ההגברות השונות: נאומים שלכם, נאומים של המנכ"לים שתחתכם, מוזיקה חיה אם החלטתם על כך, ועוד. בנוסף, כדאי לברר על שירותי בוטיק שאינם חלק מחברת ההפקות אך האחרונה יכולה לשלבם בסילבוס בקלות. למשל בדרנים לאירועים עסקיים או מפעילים שיספקו לכם הפעלות חיות במהלך האירוע.

כיצד מתקשרים עם הקהל שאנו מעוניינים להזמין?

מומלץ להכין עבורו הזמנות עם תוכן הקשור לעולמכם המקצועי והעסקי, כולל משפטי מפתח חשובים הנאמרים בו לפרקים. בנוסף למסרים המקצועיים, על ההזמנה להכיל כמובן גם את פרטי האירוע, שמו, מקום הימצאו, ניווט ידני באמצעות מפה, וקוד QR לניווט באמצעות GPS. ניתן לשלוח בדואר, וניתן במקביל לשלוח במסרים אלקטרוניים כמו ווצאפ או האמייל. מומלץ, אם החלטתם לעבוד באמצעים אלקטרוניים, לתקשר עם הקהל ימים ספורים לפני האירוע לצרכי אזכור ובכך תוודאו מי מתעתד להגיע ומי יתעלם. כמובן שבלי קשר לכך, כדאי לבקש מחברת ההפקות שתפעיל שירות אישור הגעה כמה ימים לפני מועד האירוע.